mandag 3. mai 2010

Galterud


Forrige tirsdag kjørte morsan og jeg - Viktor og Balder til Galterud. Vi  hadde bestemt oss for å kjøre klokken 05 natt til tirsdag, men det endte med at vi kjørte klokken 03...etter ca 7 timer og 50 mil var vi endelig fremme. Jeg måtte kjøre hele veien for morsan var trøtt og når hun er trett kan hun sovne når som helst....



Jeg har vært skikkelig lat, ikke har jeg tatt bilder eller gidda og blogget. Det er ikke så smart å blogge eller lese mange blogger når vi er her da vi bruker mobilt bredbånd og da har man en begrenset mengde datatrafikk - og siden de fleste bloggene er fulle av flotte bilder tar det ikke lang tid før vi mister endel av hastigheten.



Vi har det helt toppers. I helga fikk vi besøk av en kompis av med og hans lille Embla. Det er ei labradortispe på 11 måneder som forhåpentligvis skal bli førerhund eller servicehund. 




Ha en fantastisk uke folkens - jeg legger vel ut både masse bilder og tekst når jeg kommer hjem. Mulig det kommer en liten oppdatering før den tid, men vi får se hva jeg gidder :-)

2 kommentarer:

  1. Hmm, sommer på Galterud??? Her snør det pinadø igjen!!! Lurt å la morsan hvile når hun er trøtt:))
    Kos dere i fin-været.

    SvarSlett
  2. Kos dere masse og nyt været :)
    Gleder meg til bilder, mobilt bredbånd er ikke helt det samme som hjemme, nei.
    Ser ut til at Balder koser seg masse med beinet sitt :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails