lørdag 16. mai 2009

Bloggtørke de`lux

Fri og nesten "frank"

Jeg har ikke vært noen særlig til blogger i det siste. Som regel når jeg slår på pc`en på ettermiddagene/kveldene så er det jobbpc`en som får prioriteten.
Det har vært mye farting. Jeg elsker å reise, men liker å se mer enn ut av et taxivindu og møterom. 
Stockholm? Sikkert fint.. alltid ønsket å se byen, men fikk jeg se noe - nope! hrmf. Kom ikke så langt som til selveste byen engang.
Det er ikke mye nye nytt... annet enn at jeg var i byen i dag. Jeg sier det før hver helg at på lørdag skal jeg en tur til byen, men når lørdagen kommer så gidder jeg ikke. Men i dag ble det altså en tur. Morsan og jeg... jeg shoppa som bare rakker`n. Kan ikke huske sist jeg shoppa så mye. Det gikk med noen kroner, men ikke noe sløsing - kun klær som jeg "trenger" :-) 
Bildene på dette innlegget er "gamle". Både blogg og Mr. Kåre Knirk har blitt oversett. Men når det er sagt så er ingen av bildene tatt med "auto" (jeg savner auto)
Etter at morsan og jeg hadde vært på byen fra halv elleve til tre så gikk jeg en tur med Balder. Noen tusen fattigere, sliten til beins så tasset vi avgårde. Vi var vel ute i 3 kvarter..
da vi kom inn igjen så- så jeg meg irundt... hærrefred så ille. Hælt jævlig!! Skulle ikke tro at det var et "oppegående" menneske som bodde her.  Jeg har sett på det lenge, men i dag så var det han på go`skuldra som kom igjennom. Takk og lov.. 
jeg vet det ser like jævlig ut om 2 dager, men det er da rent iallefall en liten stund, sukk
I morgen skal vi feire 17. mai til broder`n med familie. De disker opp med lunch etter vi har sett på toget. Vi er i gode hender for begge er kokk :-)
Vel... ikke noen sammenheng med bilder og tekst, men det ble så bare slik denne gangen!
Jeg må nok prøve å vri meg inn på bloggmodus igjen.. (hadde tenkt å skrive kommentar under bildene, men mista "gnisten" (og det er vel ikke mye å si)
Forresten Bente, jeg har snoket litt på "barna" dine.. nydelig :-)
Ønsker alle en fin 17. mai - eller ei fin helg :-)
Klem fra Heidi og Balder

2 kommentarer:

  1. Godt å se ett livstegn fra deg igjen...savner deg når du er borte så lenge!
    Så du har vært på denne siden av grensen også....synd du ikke fikk tid til å oppleve Stockholm litt mer...denne tiden på året er den byen som vakrest.
    Koselig att du har fulgt familieforøkningen her :-) Er litt bekymrfet for en liten som ikke er helt frisk....ser ut som noe har satt seg fast i halsen på den, forsøker å hjelpe til, men vi får se hvordan det går.
    Atlas er den beste kyllingpappa men kan ha også.....tror det kommer til å fungere fint jeg :-)
    Ha en fin helg Heidi!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Der er du ja:) Bra du tar deg tid til å dele litt bilder og tekst med oss. Nyt shoppingen:) Flotte bilder du tar med Mr.Knirk.
    Her ksal dagen feires på hytta, men vi resier hjem imorgen ettermiddag..må bare grille middag først!
    Ha en super 17.mai..
    Klem:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails