fredag 22. mai 2009

God helg

Jeg tok ikke med Mr. Kåre Knirk på tur i dag, dessverre. Det er da man finner fine bilder - uten kamera. Vi har hatt en fin dag, Baltus og jeg. Har var med meg på jobb i dag for jeg jobbet litt lengere enn vanlig. Han er som vanlig en engel å ha med seg. Han kjeder seg, men gjør ikke noe nummer av det. Da vi kom hjem gikk vi en lang, rusletur. Hadde ikke noen bloggebilder i dag så da ble det ikke noe blogging (trodde jeg), men da jeg så den vakre himmelen utenfor Stuevindu` mitt så måtte jeg bare ta bilde og legge det ut. Jeg tror det blir go`vær i Trøndelig i morra :-)
Håper du og dine får ei super helg!
Klem Heidi og Balder

4 kommentarer:

  1. Himmelen er magisk i kveld, tok noen bilder jeg og. Super-fint bilde.
    Ei riktig god helg!
    Hilsen Linda, Odessa og Jazzmann

    SvarSlett
  2. Tror det blir godvær jeg og ;-)
    Og...joda....mine små fjærkre skal få gå løse på tomten når de blir litt større, og jeg er hjemme og kan passe på de. Skal lage en gård til de så de kan være ute når jeg ikke er hjemme og. Nå i begynnelsen når de skal være ute, blir det buren, mest for deres egen sikkerhets skyll, de er jo ett lett bytte for både rovfugler og nabokattene. Du er hjertelig velkommen hvis du noen gang skulle være på disse kanter av Sverige :-)
    Klem/Bente

    SvarSlett
  3. Flott himmelbilde:)

    Riktig god helg til deg også, været om dagen er supert og nytes:)
    Faktisk vært godt med en byhelg, men neste helg bærs det utover igjen.
    Kos dæ:)

    SvarSlett
  4. Hallo, hallo....hvor er det blitt av deg?
    Håper dere har det bra, og att det bare er tilfeldig bloggtørke som råder?
    Savner deg/Bente

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails