onsdag 9. september 2009

Bryllupsbildet til morsan og farsan
Da Mr. Kåre Knirk har blitt neglisjert og jeg har tenkt å begynne og blogge igjen så sliter jeg litt. Jeg skulle blogge i kveld men, hadde jeg ingen nye bilder,..hm..jaja; fant ut at jeg kunne leke litt i PhotoScape. Har man ikke nye bilder så må man ta de som er urgamle, dvs før det fantes digitalkamera og noen 10-år før det igjen. Disse bildene er tatt av fotografier med et vanlig digitalkamera. Kvalitet: "darlig". Stemning: "Bra" :-)
Den ene av 3 bilder som ble tatt av meg da jeg var under 10 år (jeg er barn nr. 2 :-)) Og lille baltus på enden for å fylle ut siden.
Ha en fin kveld der ute
Klem fra Heidi og Balder 

2 kommentarer:

  1. Jeg ble sååå glad når jeg leste kommentaren fra deg....har savnet deg lenge her inne....så ser jeg nå att jeg har gått glipp av forrige innlegget ditt også!!!
    Skjønner ikke hvorfor det blir sånn?
    Du tilbrakte dine barndoms sommere bare fem mil nord for der jeg vokste opp...Moe i Aurskog Høland ;-) Er jo født i Bergen men vi flyttet til Moe når jeg var fire år gammel. Selv tilbrakte jeg mange av mine sommerferier i Singsås i Trøndelag...da moren min er derifra :-)
    Reiser dere over grensen ved Eda/Charlottenberg? Det var vårt faste reisemål mange helger når jeg var liten....alltid spennende med svenskt godis mm ;-)
    Nyter bildene du og Kåre produserer....du får prøve å gi han litt mer oppmerksomhet fremover Heidi.....men nostalgibildene var fine de også! Hadde tenkt å sjekke ut PhotoScape jeg og...men har ikke giddi å gjort det ennå....kanskje blir litt senere når man er inne litt mer?
    Håper du tar deg tid til å oppdatere liiiitt oftere fremover.....:-D
    Stoooor klem fra meg!!

    SvarSlett
  2. Hei Bente, jeg skal snike meg tilbake til bloggverden :-)

    Sier du det ja, vi er jo nærmerst i slekt, hehe, aner i både Odalen og Trøndelag. Det var alltid en høydare å reise over til Sverige, spennende godis og morsomme is`er... ikke minst porrshop (var ikke inne der, men bare navnet var spennede). Eda er nesten borte, teltet "med det rare" tror jeg ikke finnes lengre. Charlottenberg er fremdeles en "storby" med en gate. Nå er det slik at Thon har bygget et enormt kjøpesenter like utenfor "byen" slik at man ikke trenger å kjøre helt inn. Er ikke samme sjarmen lengre...

    klem Heidi

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails