søndag 13. september 2009

Våt og rolig søndag

Etter søndagsmiddag til mine foresatte tok Balder og jeg turen til marka. Det regnet nesten ingenting, tro det eller ei! Helt tørt var det ikke, men ikke verre enn at Mr. Kåre Knirk fikk være med. Lenge siden han har fått vært ute og luftet seg nå. 
Ellers så blir det en rolig søndags kveld, vasking av klær, men etter det blir det nok sofakroken som favner meg. Ligger an til krim på TV4 :-)
Høstmørket har kommet så nå er det stearinlys som gjelder. Mmm, digger høsten
Balder koser seg i marka
  
Jeg gikk og speidet etter noe å ta bildet av
Nå har Balder fått seg regndekken, bestemorsan har sydd. Det ble kjempefint...rødt og fagert. Skal ta en bilde og legge ut, men det får bli en annen gang
Litt vått var det som sagt, både på bakken og så kom det noen kosedråper fra himmelen
Digget den lille sneglen... på at annet blad satt kompisen. 
Ha en fin søndag og ei fin uke
Snakkes!
Klem fra Balder og Heidi

2 kommentarer:

  1. Skal si du har kommet i gang med blogginga igjen:) Mange flotte bilder er det også. Her er det travle tider som du skjønner og gleder meg villt til å komme meg til Huset!! Masse med plass og nydelig beliggenhet!

    Imorgen fortsetter pakkingen...må bare få tak i bobleplast og pappesker..
    Ha det fint:)

    SvarSlett
  2. Åååå for noen nydelige bilder!
    Elsker også hösten....alle nydelige farger, den friske luften og mørkeret på kveldene som liksom roer ned allting.
    Ligger også på nesen og tar bilder av allt som rører på seg.......la ikke Kåre bli bortglemt igjen nå da.....elsker bildene dine!
    Klem fra meg! :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails