mandag 14. juni 2010

"elg" i solnedgang


Det var en magisk himmel forleden natt. Jeg skulle gå å legge meg for klokken hadde forlengst passert sengetid.. jeg beundret utsikten fra vinduet flere ganger, men da Balder ikke hadde behov for å gå ut mere så lot jeg det være - ja, helt til jeg skulle pusse tanna å gjøre meg klar for natta. Før jeg visste ordet av det hadde jeg Mr. Kåre Knirk rundt halsen, stativet under arma og Balder i hælene, og var på tur ut.  


Resultatet ble dessverre ikke som jeg hadde håpet på, men det var ikke så lett å stille inn kamera (det er sikkert lett hvis du kan det, men jeg har et stykke igjen før jeg er DER)


Det er lov å prøve å feile, det er slik man lærer -sier de som har greie på det. Jeg feiler og feiler, men lærer aldri. Jo da, jeg er ikke så misfornøyd.


Problemet er når man skal inkludere et levende vesen i bildene og lyset tilsier at; man MÅ ikke røre på seg" Heldigvis kan Balder stå i ro, hvis jeg ikke maser, men han har en tendens til å røre seg akkurat når han ikke skal røre seg.. og da blir blir bildet ødelagt.



Jaja, sånn er det med den saken! Ha ei flott uke folken :)

3 kommentarer:

  1. Hej :-)
    Jeg synes jo det er nogle fantastiske billeder, specielt dem med Balder på! Der er næsten noget magisk over dem. Dem kan du bestemt godt være bekendt :-)
    Kan I have en dejlig aften, du og Balder.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Jeg synes bildene dine er nydelige jeg!
    Spesielt de med vakre Balder på :)
    Utrolig flott himmel ja...så jeg forstår godt at du ikke klarte å legge det fra deg, men overrasket deg selv med å være på vei ut :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg synes bildene dine var fine jeg! Er i læringsprosess selv og skjønner godt hva du mener.
    Balder er en vakker gutt der i solnedgangen.
    Ha en flott uke du og :)
    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails