søndag 18. juli 2010

Hærlige, hærlige, hærlige..



Hærlige søndag, hærlige norske natur, herlige venner og du hærlige lille Balder som ligger rett ut etter å ha vært fjellgeit, gaselle, balansemester og bare deg selv. Vel, det er ikke bare du som er sliten gut` - det er nok 3 til som kjenner den gode, litt numne følelsen i kroppen etter en tur der ikke en eneste muskel er ubrukt. Hærlig !!



Det var kun det lille lommekameraet som ble med på tur i dag og jeg fikk dessverre ikke fanget den fantastisk stemingen i skogen. Det øverste ble ikke så aller værst, men de andre var bare å forkaste. Det var første gang jeg så vannliljer i år og derfor fikk de være med - jeg har alltid vært fasinert av vannliljer, det er noe mystisk og overnaturlig ved det... hvorfor? Det vet jeg ikke.

Ønsker alle en god natt og ei flott uke



4 kommentarer:

  1. Herlig innlegg...bokstavelig talt!
    Dere er flinke til å gå lange turer i skog og mark :). Det er jo så herlig med skogsturer! Både for to-og firbente :).
    Nyyydelige bilder! Spesielt det øverste.
    Det blir jo bra bilder med lommekameraet ditt.

    Idag så vi en sort "Balder" på tur. Jeg blir like overrasket over hvor utrolig store de faktisk er hver gang jeg ser en!! Har du noen gang blitt dradd over ende av din store gutt? De er utrolig elegante og flotte da!

    Jeg ønsker deg en flott uke!
    Klem

    SvarSlett
  2. Vi skrev visst kommentar til hverandre samtidig! :)
    Vi har ikke hage...vi leier leilighet i en tomannsbolig og har utgang til hagen...men vi får ikke bruke den dessverre :(. Vi har en ganske stor platting da...og når vi binder hundene der får de gå litt bort på gresset også :). Så lenge vi følger med går det greit.
    Jeg spurte etter vi flyttet inn om jeg kunne få styre i en liten del av beddet utenfor leiligheten. Da sa de at vi gjerne kunne ta ansvar for begge beddene som er utenfor leiligheten vår :). Det er veldig koselig! Jeg elsker hagearbeid...og det er en liiiten trøst for at vi ikke har hage!

    Tusen takk for oppklaringen av hvordan jeg fårr You might also like :). Har ikke kommet så langt enda...men det kommer!

    Klem

    SvarSlett
  3. Det øverste billede er genialt! :-) Det er bare så smukt, fuld af magi! Flot flot. Godt gået med et lommekamera!!!

    Jeg håber at få lov at opleve noget lignende i Norge. I morgen tidlig rejser jeg. I dag SKAL jeg være PRAKTISK!!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg har ei pia her som er litt støl på venstre sia, det var en tøff tur på søndag. Men humøret er på topp, og vi gleder oss til neste gang!!

    Og det øverste bildet var bare helt fantastisk fint, og det fanger virkelig stemninga vi så. Kåre må være med på storturen :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails