torsdag 15. juli 2010

testing av video


I går var vi på tur med Fabian & co, vi tilbingte 5 timer i marka... vel anvendte timer. Vi hadde en super tur etter at vi hadde gjort unna de værste oppoverbakkene.



Eneste grunnen til dette innlegget er at jeg ville teste videofunsksjonen på det nye kompaktkamera jeg har kjøp (men det kommer i et annet innlegg som jeg ikke har rotet meg til å publisere enda..)

Stakkars Balder fikk unngjelde, jeg var mer opptatt med å filme enn å passe på at jeg ikke ikke sprutet vann rett i halsen på han... vel han fikk ikke noe varig mén :) Han har forresten lært alle hundene han omgås ofte med å drikke av flaske, utenom Viktor... han blir vettaskremt.



Ha en flott torsdag godtfolk!!

4 kommentarer:

  1. Håber du er tilfreds med dit nye kamera så! :-) Billederne er hundene er i hvert fald utrolig fine.
    Nyd resten af dagen og aftenen.

    Klem herfra den danske varme

    SvarSlett
  2. Oi, det var lang tur!!
    Da regner jeg med både dere og hundene var slitne og fornøyde når dere kom hjem :). Det er godt med sånne turer av og til. Flotte bilder av nydelige hunder :). Gleder meg til du får til filmsnutten!
    Gratulerer med nytt kamera!
    Hvilket har du kjøpt?

    Hva betyr unngjelde? (håper jeg ikke virker helt fjern nå!)

    Jeg ønsker deg en god kveld og en riktig god helg :)

    Klem

    SvarSlett
  3. P.S: Hvis du vil ha litt mindre bilde i headeren din, får du det ved å gå inn her:http://shrinkpictures.com/ og videre inn på resize - veldig enkelt og greit!

    SvarSlett
  4. Døh, du må`kke forandre bloggen så mye at man tror man har havnet på feil plass!..

    Zugo ligger død på sofa, vi har herjet villmann på et jorde med lille samojedgutt, og det var morsomt det!

    Om det er ok vær på søndag, skal vi prøve oss på bading igjen?

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails