tirsdag 1. mars 2011

Buss nr 10, rett til himmels


Etter en tur til Røros i helga med mine fremtidlige kollegaer burde det vært pålagt med en tur i guds frie natur...... men noen ganger må man gjør ting av egen fri vilje, og takk for at jeg enda har den i behold ;)

Kommer nok et lite resymé av Rørosturen om noen strakser, men jeg må bare sjekke om jeg kan legge inn bilder først. 

Kokken 10.30 i dag satte jeg og min kjære følgesvenn Balder på buss nummer 10...Mr. Kåre Knirk var også med. Jeg hadde sånn noen lunde lagt opp løypa, men med meg i front er det ikke lett å si hvor man havner.  Det lå til en bra dag, med solskinn både ute og i kropp og sjel.  Det er ikke så mye å skrive om så jeg legger bare ut et knippe bilder som jeg tok. 

Inger: Når Zugo er ferdig med løpetid må dere bli med på runden :)

her holdt gut´n på å gå på trynet


Sola lurer seg frem bak Geitfjellet

Balder må være tolmodig når Mr. Kåre Knirk er med på tur

Så ikke ei eneste ku!!

Søtnos
Det er ingen ting å utsette på utsikten

Det har begynt å bli vår

Nesten hjemme og Balder hadde en siste raptus
Takk for turen Balder, det var kjempedeilig! på de godt og vel 3 timene vi var ute møtte vi ikke en eneste person, snakk om paradis :)


4 kommentarer:

  1. hørtes utrolig godt ut etter en helg på røros :P
    å jeg kan jammen meg tenke at det er godt å gå på tur uten å møte de frekke skigåerne som kjefter slik over hunder i løypa.. hehe
    Det er jo så koslig å gå på ski med hund;)

    SvarSlett
  2. Dette ser ut til å være en perfekt tur!
    Flotte bilder...spesielt utsikts bildet! Jeg elsker fjell!!
    Godt å sette seg i sofaen etter en slik tur!

    Klem

    SvarSlett
  3. Vi er med vettu, når tøtta er ferdig med å leke dame og blir tullpia igjen :)

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder du har tatt igjen :)
    Må skjerpe meg å ta med meg kameraet ut på tur, oftere.
    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails