søndag 19. april 2009

Søndagstur i byen

På søndag møtte jeg Inger og Zugo på Marinen og ruslet en tur i byen. Vi stoppet på vår vante plass på Bakklandet og drakk te og kaffe. Det var ikke skyfri himmel og vi fikk tildelt en liten dose regsdråper. Men ikke verre enn at vi holdt ut. Vi satt jo under tak da vi var på kafè 
En majestetisk herremann på Marinen
jaja, kan ikke dy meg. Legger meg flat på bakken for å ta bilder
I morgen skal jeg på fotokurs - nybegynner.. det er visst veldig basic, men det er akkurat det jeg trenger :-)
Ha en flott mandags aften
Klem fra Heidi og Balder

4 kommentarer:

  1. Lykke til på kurs. Du tar flotte bilder så kanskje du skulle tatt vg? Flott bilde av deg og Balder da...Balder er SVÆR!! MAjor blir en liten pilt i forhold:)

    SvarSlett
  2. Hei, Balder! Arti å træff dæ på Bloggen, Dog'en!

    Kjenn sjæfen din, hæls a!

    Roar

    SvarSlett
  3. Tittei.... Flotte bilder. Koselig med by tur og kaffe da. Synes balder tok seg veldig bra ut på marinen som majestetisk herremann. Ellers vil jeg si at Zugo har blitt en stor dame.... Flott.

    SvarSlett
  4. Å, så knall-fine bilder. Balder er jo bare helt nyyydelig!!
    Ja, nå er det fint å rusle i Trondheim By, kafè-besøk er obligatorisk.
    Lykke til på kurs. Tenker du kan en del allerede(synes å se det på bildene du legger ut). Del gjerne noen tips med meg ;)

    Klem fra Linda, Odessa og Jazzmann

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails