fredag 10. april 2009

God Påske

Så var det endelig påskeferie.. iallefall til lørdag, da er det på`n igjen! Dagen i går rotet jeg skikkelig bort. Hadde planlagt å ta trikken til Lian å møte venner som jeg ikke har sett på en stund. Der skulle barna ake i bakken og vi skulle grille og skikkelig kose oss. Jeg sto opp klokken halv åtte og ruslet en liten tur med Balder. Jeg var egentelig ganske trøtt så jeg "satte" meg i sofaen med ei bok - vips, så var jeg borte. Våknet i ett-tia!! Hallo!! I mellomtiden hadde telefonen gått tom for strøm. For å si det slik så ble det ikke noe tur på oss. Ruslet opp til morsan og farsan etterhvert og spiste litt før jeg satte turen hjem og til sofaen. Sovna igjen gitt, gikk glipp av påskekrim og alt. Jeg har vært sykt trøtt i det siste så jeg hadde sikkert behov for det, men den var litt drøy. 
Gutta venter på ballen.... Balder vinner som regel for Fabian har ikke helt kontroll, hopper mer enn han løper og han hopper gjerne i feil retning, hehe
Fant ei lita klynge med blåklokker, herlige vår
Balder står og speider
Venninan er selvsagt med når vi er ute. Spankulere etter og venter på noe godt.
Denne kongen var en skikkelig hit. Det er Selma sin, men nå har han fått en egen. Gleden var ubeskrivelig da jeg tok den opp fra posen
Eneste påskepynten her i huset er 2 gule blomster. 
Håper dere koser dere i påsken :-)
Påskeklemmer fra Heidi og Balder

4 kommentarer:

  1. Flotte bilder som vanlig Heidi!! Veninnen deres virker som en meget spesiell kråke ;-)
    Selv er jeg ikke noe særlig begeistret i disse kristne høytidene, og feirer de ikke....setter derimot pris på att allt roer seg ned noen hakk...det er så stille og rolig overalt....knapt en bil ute og veldig stille mot hva det er normalt :-)
    Nå kommer solen fram også.....så nå går vi ut en tur igjen ;-)
    God påske....og alle andre dager også!!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  2. Herlige bilder:) Tror du får godta at du må sove:) Men du tok skikkelig i!
    Kos deg:)

    SvarSlett
  3. Så koselig at du likte bloggen min og bildene jeg tar. er nok en superamatør med kamera skjønner du, men har blitt så utrolig glad i å ta bilder at det er ikke sant :-0 Har funnet en ny lidenskap nå ja.
    Har jo blogget i snart tre år jeg nå da, og fotobloggen åpnet jeg for kun få uker siden.

    Du er ikke sanu med kamera du heller ser jeg, og nå skal jeg snoke litt bakover i ditt arkiv her.

    Flott påske vider til deg da, og så bloges vi kanskje igjen.

    SvarSlett
  4. Du har kosa deg i påska da ;P sove den bort litt ;P
    Ska hils tbake fra kjentfolke her ;)
    Æ ska opp på lian i dag å ak og grill med tanta mi i dag, må jo nyyyt det perfekte været ;D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails