lørdag 11. april 2009

Studio O`Heidi

Da det ikke ble tatt bilder på tur i dag så måtte jeg gjøre det hjemme. Jeg plukket frem "pyntetingene" mine og satte de i studioet... hadde Balder fått plass på kjøkkenbenken så hadde jeg nok plassert han også i studioet mitt. Mine modeller i dag er kjøp når jeg har vært på reiser, Mellom Amerika, Hellas og Tyrkia er representert i dag. Alle har en historik betydning....vel, kanskje ikke alle. Tomaten var den som trigget meg til å ta bilder og kua - og kua mi har iallefall ikke noen veldig stor historisk betydning )
Maske fra Tyrkia som skal skremme bort onde ånder (den er iallefall skremmende) Maske fra Tyrkia som skal skremme bort onde ånder (den er iallefall skremmede Disse kroppen er kjøpt i Hellas (husker ikke hva de står for) Vi kaller det en: Hyllest til "Mannen og Kvinnen"
Dette er en Gresk gud
...og her er den historiske kua :-)
Dette er Solguden som jeg kjøpte i Mexico. Har både sol og- månegud, men de henger på veggen
Studio  O`Heidi er stengt for i dag. Ring for bestilling :-)
Klem Heidi

3 kommentarer:

  1. Bestiller gjerne kua jeg....den var jo best ;-)
    Klem/Bente

    SvarSlett
  2. Flotte bilder av nydelige ting. Ja hvorfor ikke ta bilder av ting hjemme? Det er jo gøy å "styre" på.
    Her har vi hatt våronn utom hytta i dag..det trengtes...
    Nyt siste dagene av påska..

    SvarSlett
  3. eeeey, send meg den kua med en gang! den var dødskuuul ;D

    du er så flink med kameraet Heidi, får virkelig lyst å kjøpe et jeg å ;D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails