onsdag 17. mars 2010


"hva gjør du nå da?" Donald er en skikkelig nyskjerrigper.. 

Holder jeg på å lage mat eller spiser så er han der med en gang. Han har ikke noe imot å dele...



Balder tar det hele med stor ro... Donald satte seg på rompa hans i går og Balder bare snudde seg å så på han.


I går kveld var vi på tur med Zugo og Inger... Møttes klokka 21 og ruslet opp i marka. Snøen er tung og jeg pustet og peste som en hval i oppoverbakkene. Men da var det desto bedre å komme hjem og krype opp i sofaen både for folk og dyr.


Nå er det på tide med litt lunch... jeg må vel dele med den nye samboeren. Han spiser heldigvis ikke så mye ;-)

5 kommentarer:

  1. Balder er en avballansert type som takler Donald så bra. Det hadde IKKE MAjor taklet, at en Donald satte seg på ham,hehe.
    Deilig vårvær her ved havet i dag, nytes:)
    Ha en fortsatt flotters dag, klem:)

    SvarSlett
  2. For en nyyydelig fugl han er!!
    Å flinke Balder som aksepterer han sååå bra!!
    Tror det kommer til å bli bra dette Heidi....skikkelig artig :-D
    Ha en fin kveld der borte!

    SvarSlett
  3. Donaldgutten;) han er så pen;) gleder meg til å møte han og dere igjen på fredag;) savner han jo;) hehe

    SvarSlett
  4. Gratulerer med Donald- ser ut til å være en fargerike addition til din familie!!! Bare elsker den bilde i den post under den av Balder som ser på Donald! Søøøøøt! Fikk nylig bilde av pappaen til kullet våres- de har ny kull selv nå og to fugler som flyget rundt valpene...og inne i kasse og rundt mamma men ingen brydde seg- elsker å se dyr harmonisere slik!!

    SvarSlett
  5. Han har blitt husvarm denne samboeren din!! Morsom type. Må si jeg er mektig imponert over Balder som tar alt med knusende ro. Mine hadde gått "bananas" om et "fjær-kre" hadde innvadert huset vårt :))
    Klem fra oss

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails