fredag 27. mars 2009

Nye tiden - nye muligheter

Denne uka har vært helt bananas for meg. Vet jeg gjentar med selv, men denne topper alt, aillefall på det psykiske plan. Mye har skjedd, men iallefall så fløy jeg til Oslo på tirsdag for å være med på et jobbmøte (det gikk fint for "venninan" (kråkan) fløy sammen med meg, jeg har litt lett for å miste retningssansen) Nei da, det var nok Norwegian som bragte meg dit. Jeg kjørte til Værnes (litt over 3 mil) klokken 6 på morgenen, himmelen var helt utrolig fantastisk flott, et fargespekter uten like, og jeg så flotte "bilder"..for det første så er det ikke bare`bare å stoppe på motorveien og for det andre så fikk ikke Mr. Kåre Knirk være med. Jeg vurderte lenge om han skulle få bli med...kunne vært kult å ta noen bilder fra flyvinduet. Men i og med at jeg var litt spent og stressa fra før så tenkte jeg kanskje det så litt dumt ut at jeg kom drassende med et kamera, hadde tenkt å tiltrekke meg så lite oppmerksomhet som mulig. (bruker ikke bry meg om slikt, men gjorde det da - dumme meg) For å gjøre en lang historie ultrakort; jeg fikk jobben.
Godt å få senket skuldere igjen. 
Se; treet har øye :-) det hadde faktisk ganske mange øyne
Godt å klamre sef til noen som er litt større
I går tok Balder og jeg bussen opp til brodern og familien. Bakdøra på bilen er fremdeles stuck og av tidligere erfaring så kjører jeg ikke med Balder i fremsetet flere ganger. Men buss er greit.. jeg dro hjem i halv ellevetiden for å slippe unna fullfolket...
Tantegutten min Marius og Balder. Balder har vært litt dårlig i magen i dag for brodern bruker å tømme kjøleskapet når vi kommer, hm... I dag traff vi en ilder da vi gikk hjem fra tur. Det var moro, ilderen var ikke redd i det hele tatt og begge synes hverandre var veldig interessante. Ha en fin søndagskveld.. klem fra Heidi og Balder

3 kommentarer:

  1. Jeg har en bloggliste som ikke oppdaterer seg, så dette innlegget har jeg ikke fått med meg! Grattis med jobben og lykke til:) Jeg har ikke hørt et pip...fortsatt.
    Flotte bilder! Buss...tror ikke Major er der enda..hehe..

    Ha ei fin uke:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer meg jobben, den fortjener du!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med jobb! Spennende...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails