onsdag 11. mars 2009

En herlig tur

Vi hadde en knallfin tur på tirsdag. Vi gikk ikke så veldig langt, men vi kjente melkesyren og vi pustet bra tungt oppover bakkene. Balder dro meg et stykke, men vi var ikke langt oppi lia før båndene ble "kastet" Hundene storkoste seg og det gjorde vi også. Været var helt nydelig, sol og blå himmel Fabian og Balder var turbo hele tiden. De lekte, løp, hoppet og spratt. Det var gjennomslagsnø så de fikk kjørt seg skikkelig Tenke seg Balder på 80 kilo som hopper og spretter i 5 timer. Men så lenge han styrer det selv så får han bare holde på... Han var "daff" da vi kom hjem. På slutten så luntet han bare sammen med oss Pausen varte nok lengere enn selveste turen, det tar litt tid å konsumere kaffe, vaffel, kakao og sjokolade... vi koste oss max Jeg tasset avgårde med Mr. Kåre Knirk og stativ, men de andre 2-beinte satt og koste seg i solen, for å ta noen knallfine bilder av utsikten. Gutta ble med meg, såklart..spennende... Hva skjedde da? Jeg fikk ikke tatt et eneste bilde. Jeg kan ikke skylde på gutta heller, fillern. Mr. Kåre Knirk ville rett og slett ikke lystre. Jeg ga opp til slutt og gikk slukkøret tilbake.. Da jeg skulle ta bilde igjen så var plutelig Mr. Kåre Knirk i form...hm, slik er det bare Det ble ikke mange fine, spennede bilder fra turen. Jeg hadde jo tenkt å utfolde meg skikkelig. Men det ble som det ble. Jeg fant heller ikke noe særlig blikkfang... utenom utsikten, den var fenomenal! Typisk at jeg ikke klarte å fange den. Den var bra vi kom oss ut tidlig, på ettermiddagen, rundt 3 begynte det å skye over og sola forsvant. Da var vi på tur hjem Balder kviknet til "liv" igjen i går kveld og i morrest (06:30) traff vi Halye og Caroline på "runden" og da herjet han litt også (så mye at bæsjen han hadde tenkt å legg fra seg forsvant "inn" igjen - hater å dra på jobb uten at han har "været på do"). Mehttp://www.blogger.com/img/blank.gifn farsan kunne fortelle at Baltus bare hadde luntet etter han da hentet han i dag (jeg måtte jobb 10 timer) så han har nok litt "hangover" etter gårsdagens strabasier. Men vi hadde en flott dag og en fantastisk tur. Blir ikke lenge til neste gang :-) Ha en fin kveld - Klem Heidi og Balder

4 kommentarer:

  1. Ser ut til at dere har hatt en super tur. Du trenger ikke klage på bildene selv om du ikke fikk til et utsiktsbilde. Disse var flotte:) Tydllig at gutta råkosa seg.
    Her ligger månen i fjorden,vakkert! Har vært ut med kamera og stativ men..ble ikke helt fornøyd. Får se om jeg blogger det imorgen.
    Kos dæ..

    SvarSlett
  2. Flotte bilder dette da! Skikkelig deilig vær dere hadde. Ikke rart Balder ble sliten etter så mange timer i marka. Men godt er det med hund som har fått brukt seg :)
    Hilsen Linda og Co

    SvarSlett
  3. Men nei å nei for noen fine bilder du tar nå Heidi....du blir mer og mer samspilt med Mr. Kåre ser jeg ;-)
    Synes utsikten var fin jeg.......to store hunder som koser seg....kan jo ikke bli bedre!
    I kveld, etter jeg har jobbet ferdig skal jeg reise og hente hjem Atlas igjen....det kommer til å bli stas!!
    Hva er det for merke på Mr. Kåre forresten...kan være bra å vite til framtiden, når jeg får mulighet til å bytte ut min gamle "skrutt" til kamera.
    (koselig att du er smittet av "hønsbasillen forresten ;-)...)
    Ha en fin dag Heidi! Klem/Bente

    SvarSlett
  4. Heisann! Æ ska da bynn igjæn sjø, må bare klar å kom mæ ut av vinterdvalen først.. God hælg te dæ å baldergutt :-) Klæm

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails