fredag 20. mars 2009

Regnværlørdag og sløve tilstander

Enda en lang arbeiduke er over. Det er mye som skjer på jobb så i neste uke er jeg vel enda mer utslått, sukk`. Vi har ikke gjort noe utenom det vanlig så jeg legger ut noen bilder fra en regnværslørdag. Jeg fant ikke mye å ta bildet av, men jeg knipser i vei. 
Jeg kjøpte en film tidligere i uka, Drageløperen. Jeg har lest boka og likte den veldig godt. 
Etter en runde i Midtøsten så ser jeg det klart for meg hvordan det er (så langt det lar seg gjøre) Kan selvfølgelig ikke sette meg inn i deres situasjon, men stemning, lukter og sjebner har jeg fått med meg.
Middagen står både på- og inn i ovnen. Det blir koteletter, småpoteter og salat. Jeg fant en creme fraiche`greie med sjampinjong på butikken, så det blir nok saus også, nam nam.
I kveld så skal vi nok danse sofavalsen, gleder meg. Det tror jeg Balder også gjør. Han har vel tilbringt like mye til med "besteforeldrene" som med meg.
I morgen skal vi bare kose oss, gå tur og kanskje knipse litt bilder :-).. Jeg må nok jobbe et par timer, men det gjør jeg hjemmefra. 
Ha en fin kveld mine venner "itj fårrå nålles"
klem fra sofagrisan - Heidi og Balder

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder Heidi:) Skjønner det har regnet i byen i dag.
    Vi har hatt en knalldag her på hytta:) Bare kosa oss ute..
    Nyt sofalivet:)

    SvarSlett
  2. Nå har jeg gått glipp av inlegget ditt.....så det først nå!!
    Det første bilde er jo et sånt motiv som jeg bare elsker!! Helt nydelig...liksom de andre!
    Håper du hadde en kos kveld i sofaen med Balder!
    Ha en fin uke Heidi!
    Stor klem fra Bente!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails