tirsdag 3. mars 2009

Breakedance i sneen og go`biter i lufta

klikk på bildene Jeg hadde tenkt å blogge litt fra lørdagens "ost og kjeks" både på søndag -og i går, men bare tanken på å sette meg foran pc`en gjorde meg kvalm. Men uansett! Tusen takk for en trivelig kveld damer :-) Jeg skal nok legge ut noen bilder etterhvert. Tok med meg Mr. Kåre Knirk (kamera) på tur i dag og jeg synes jeg tok så morsomme bilder av Balder, så det er han som får bloggplass i dag. Han er jo min øyensten så du må bare finne deg i det. Jeg var superdaff da vi gikk, men ingenting er bedre enn frisk luft og en raring av en hund. Jeg er helt skutt for tiden. Da jeg kom hjem fra jobb i går kveld gikk vi oss en lang tur, Balder og jeg. Var vel hjemme rundt halv ni, etterpå laget jeg middag....eller rettere sagt varmet opp middag (takk mamma) og da klokken var 10 gikk jeg å la meg. Det er sinnsykt mye å gjøre på jobb og det er endel ting som skjer. Men det er bare en overgang, snart er ting på "stell" igjen. Jeg syens det er helt topp å ha turkompiser, men noen ganger er det superdeilig å gå tur alene. Bare hunden og meg. 
haha, sjekk go`biten....den er ved skuldra - bomma på den gitt :-)
Fra jeg var ganske ung så har jeg vært mye på tur alene og det er noe spesielt med det. Det blir en annen steming, iallefall og man trekker der det ikke er noen folk.
bom i igjen, hehe
Man kan rulse litt rundt i egne tanker og det ser nesten ut som om hunden synes det er deilig å. Bare tasse rundt, snuse og leve litt i sin egen verden han også.
denne tok han
Vi har hele tiden fokus på hverandre- og vet hva den andre gjør (stort sett)
....ikke denne. Jeg kastet litt rart da jeg satt på kne og hadde Mr. Kåre Knirk foran fjeset
Men vi rusler rundt i ro og mak :-) Deilig!! Ble mye bilder av Balder igjen. Jeg måtte le da jeg så noen av de - og da må jo dere også få se.  Middagen i dag, snart ferdig nå - pastaen må bare koke opp.  Håper det er godt for dette må jeg spise i mange dager :-) Jeg har prøvesmakt og det var da ikke så aller verst!
Skal ta meg på tak og legg inn kommentar bloggen din (mine vante bloggere) men nå må jeg spise....suuulten og så blir jeg sikkert daff, men det blir.  Jeg har tittet innom, men har ikke kommentert!
klem Heidi

4 kommentarer:

  1. Herlig tur..med bare dere 2. Det gjør så godt. Når det er ting på jobb, bør man gå alene for å klarne hodet. Been there!!
    Vi har vært på boxertreff i kveld, Major var så flink. Han imponerer meg. Gubben ble med, han tok kontroll på langlina og jeg trena innkalling. Fytti hvor bra. Han kom til Mossan!!!!
    Artige bilder av Balder ikveld, han er en skikkelig go`gutt.
    Livet er godt for den som er glad i hund!!
    Klem fra Major&Mossan

    SvarSlett
  2. Utrolig stilige action-bilder av Balder !

    SvarSlett
  3. Utrolig bilda av Balder, har faktisk litt lyst på den rasen æ no :D
    Tove hjalp mæ m å finn i sia så no e den lagt t på favoritta! Så no ska æ følg med på ka han Balder og du bedriv tia med :)

    Klem

    SvarSlett
  4. haha, kule bilder av gutten min!han er en raring, men verdens beste raring:) Takk for en veldig bra kveld på lørdag snupp: )

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails