mandag 16. mars 2009

et lite glimt av vår..

Ruslet til byen i dag etter jeg hadde kommet hjem fra jobb for å bytte filteret til Mr. Kåre Knirk.  På veien fant jeg noen hardhauser som hadde bestemt seg for at vinteren var over at nå var det på tide å "stå opp". Jeg fant de innklemt mellom løv og annet by-rot ved en husvegg. Det var ikke noe fin dag i dag, regnet og var småsurt. Mr. Kåre Knirk fikk ligge i veka si da det jeg er livredd for at det skal bli vått. 
Her er utsikten fra kjøkkenvinduet mitt, hvis jeg vakser vinduet blir den finere :-)
Vennina er jo med som alltid! Jeg er skikkelig "daffelure" for tiden, jobber mye og da jeg er ferdig med pliktene er jeg slappings. ..gidder nesten ikke blogge engang. 
Må jo komme noen actionbilder selv om kvalitene er dårlig :-)
Var invitert på 2-års jubileum på fredagen til en resteurant i Ila. Det var moro gitt...det hadde ordnet et skikkelig opplegg. Vi fikk velkomstdrink, buffet med masse god mat og cognac og kaffe - og kake. Ettepå var det karaoke, kjempemoro. Alle sang sammen og det var skikkelig god stemning. Takk for en trivelig kveld, Nyhaven :-)
På lørdag var jeg på middag til tanta mi, mamman til Zita. Hærlighet hun er herlig, det er ei dame på 11 uker som vet hva hun vil - men hun får det ikke alltdi som hun vil, mamman er bestemt og det er bra. Balder er ikke helt fortrolig med henne enda, men han blir bedre og bedre. Nå tør han å flytte beina når hun er i nærheten. Han knurrer hvis han vil hun skal gå og da går hun. Viktor er hakket mer tolmodig, hun klatrer på han og "plager" han uten at han sier noe. Det er jo slik Balder bruker å være, men ikke til denne frøkna #merkelig# jaja, han får finne ut av det selv. Hun er iallefall en skikkelig moroklump. Balder ble tatt bildet av 4 ganger da vi var i byen i ettermiddag. Skikkelig "yndet" objekt. Det er litt moro når de står ved siden av han (jeg gidder ikke bli med på bildet) og er egentelig ganske redde, anspenste - og synes det er litt kult. Balder tenker "herregud, nå igjen".. det gjør jeg oså noen ganger.`
men det er nok bare noe man må finne seg i hvis man har en hud som er litt større enn de fleste andre.... 
-Klem fra Heidi og Balder

4 kommentarer:

  1. Det er håp om vår nå! Skal bli deilig.
    Han Balder er vel et yndet motiv, kan jeg tenke meg. Han er jo flott da!!!
    Ha ei trivelig uke.
    Hilsen Linda, Odessa og Jazzmann

    SvarSlett
  2. Fint med ett vårbilde.......snøen forsvinner i rasende takt her og, selv om det er en halvmeter igjen. Den kråka var jo bare helt perfekt!
    Skulle gjerne ha den utsikten fra mitt uvaskede vindu jeg ;-)
    Ha en fin dag Heidi!
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Ja våren nærmer seg..jeg fant en krokus ved husveggen her i formiddag:)
    Været i dag sier noe annet da...
    Vi får bare vente...den kommer jo..

    SvarSlett
  4. Hei Heidi! Tuuusen takk for den koselige kommentaren i bloggen min. Så heldige dere er som har vårtegn, ikke så mye vår her oppe på fjellet... Gratulerer med nytt kamera, ser ut for at Balder trives som fotomodell.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails