torsdag 8. januar 2009

Blir bare innebilder når det er så dårlig vært ute.
Det ser vel ut som om Balder ikke gjør annet enn å ligge i sofaen, men det
stemmer ikke helt. Vi har gått lange turer sammen med kompisene til 
Baltus hver dag denne uka - løpt, trent og bare hatt det moro.
Selv om jeg ikke har vært helt på topp i humøret så hjelper det på med litt luft og trivelig selskap. Jeg har flere ganger trodd jeg skulle få magesår med tanke på hvordan trafikken har vært de siste dagene...drittsur....rett og slett forbainna!!! Det er jeg sjelden, men når man bruker 1 time og 30 minutter hjem fra jobb så er min tolmodighet over forlengst...hrmf!!
Men da er det godt å komme hjem til go`klumpen :-)
         

2 kommentarer:

  1. hehe...ser ut til at han koser seg bra ja. Kamera må være inne i slikt vær. Same shit her å. Ille gale føret. Jeg tramper i vei på broddene mine, så for meg går d bra. Glad jeg ikke er ut og kjører bil om dagen. Gubben kjøpte nye dekk i går, piggfrie, men atskillig bedre enn de gamle.

    SvarSlett
  2. åh se på gullgutten kose sæ:) ! derre så deilig ut:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails