tirsdag 20. januar 2009

Sånn går no dagan.....

På tur hjem fra jobb i dag, mens jeg sto i kø, litt stresset for å komme meg hjem så kom jeg plutselig til å tenke på hverdagen min. I korte trekk så består dagen min av: stå opp kl. 06 hvis jeg begynner klokken 8, dusje, gå tur, dra på jobb, jobbe, dra hjem fra jobb, gå tur (blir gjerne et par/tre timer), spise, "fritid" gå tur, sove... -og så er det på`n igjen! Høres jo nitrist ut. Jeg trenger ikke noen Heidi`blogg jeg vettu- ettermiddagene og kveldene er det jo bare hund. Balder får ikke 100% oppmerksomhet hele tiden, men jeg har ikke hjerte til å dra fra han og gå på cafè eller kino når han har vært hjem alene hele dagen. Men det er absolutt ikke noe synd på meg, yodilihoo`hadde vel ikke gjort noe "annet fornuftig " likevel.....og så blir man jo kjent med så mange trivelige folk når man er ute og går tur og finner nye venner. . 
I dag møtte vi også Margarethe og Fabian. Det ble ikke bare herjinga i dag, først gikk vi tur lang sjøsiden (ilsvikøra) før vi endte opp ved Nidarøhallen slik at de kunne få strekke litt på beina.
Balder med Trondheimsfjorden i bakgrunnen (men det ser dere sikkert) :-)
"Nidelven stille og vakker du er - der hvor du...osv" også i bakgrunnen som dere sikker ser
Ilabekken, Balder elsker å gå på isen og han har plumpet flere ganger, men lærer aldri. Det er ikke dypt så han får bare holde på, jeg håper jo han skal lære.  Og i år så virker det som om han har skjønt "hvor grensen går"....
Det må bare "kikkes" på bildene for å se utrykkene deres..... helt fantastisk. Fabian har en tenden til å se spinna gær`n ut, hahaha 
Turen i dag tok på også og etter litt vom og hunde mat og tørrfòr så fant han stillinge :-)
-og alle var enige om at det hadde vært en fin dag-

9 kommentarer:

  1. Hei på dere! Ja det var en fin tur vi hadde i dag. Og må si at fabian ikke er så veldig fotogen på billder. Han ser ut som en villmann på noen bilder ha,ha

    SvarSlett
  2. Fabian er veldig fotogen...blinkskudd :-)

    SvarSlett
  3. Helt supre bilder...de ansiktsuttrykkene er ubetalbare!
    Lo godt nå :-)
    /Bente

    SvarSlett
  4. Ja men slik er dagene her også. Helt lik. Men det er slik vi har valgt og ha det. Bikkjene trives med det og vi trives med bikkjene. Men allikevel har vi noe og skrive om. Herlig? Jupp.
    Her er vi akkurat ferdig med maling. Nå gjenstår å kjøpe nytt listverk, taklys og få opp ting og tang. Blir lekkert iallefall. Er fornøyd. Så da er det bare og starte og planlegge neste prosjekt..må benytte tiden nå når jeg er hjemme..har ei furutrapp sjøh...men trinn er heldigvis i pergo. Så det er snakk om ramma rundt "bare".

    SvarSlett
  5. Det er vel sånn vi føler det alle iblant, at alle dager er like. Men så er det de små tingene som gjør dagen spesiell alikevel. Herlige bilder av gutta.

    SvarSlett
  6. Er ikke bestandig en har så mye å skrive om selv om en ikke har hund.. Dagene blir ikke akkurat noe mer spennende av den grunn. Kos deg med jobb og Balder du Heidi, hørtes ut for meg som et bra liv.

    SvarSlett
  7. Du tenker som meg du :) Jeg drar heller INGEN steder hvis Hannibalvoffsen vår har ligget alene en "hel" dag. Klarer IKKE å slappe av hvis jeg drar ut da, vil bare hjem. Jammen er det arbeid med hund, ihvertfall når man har full jobb i tillegg... Men du verden så kooooselig det er også da :D

    SvarSlett
  8. Nyyydelig hund du har forresten!! Stooooor :)

    SvarSlett
  9. Åhhh så herlige bilder:-D
    jeg har selv en hund, de er så herlige....men jeg har ikke en så stor gutt, en golden gutt som heter odin har jeg!! :-D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails