onsdag 14. januar 2009

Lillelørdag i Ila

I dag hadde jeg avtalt å møte Caroline og Haley på løkka etter jobb, de bor like bortenfor oss. Haley er ei Howawart frøken på 10 måneder. Det er ei gla`pie som de fleste Howawarter er. Etter 3 brødsiver og 3 egg!!!!..."ja, det er sant" til lunch på jobb i dag så var jeg langt fra sulten...var stappmett enda da klokken var seks. Men etterpå skulle jeg opp til morsan og farsan og spise kjøttsuppe. Det var veldig godt! Utrolig hva jeg får plass til.. men jeg kan vel ikke klage over vekta, hehe hjeelp!! her kommer de, det gikk fort og jeg fryktet litt for min og min kjære nikon`s sikkerhet (klikk på bildene) Haley la sin elsk på ballen til Balder Typisk posisjon for Balder

2 kommentarer:

  1. Herlige bilder av Balder med dame på tur, ser nesten litt vilter ut?! Sulten ble jeg også av synet av kjøttsuppa. Ser ut til at bildene dine er større? "klikk" på de fungerte også. Knallbra. Glemte kamera når jeg dro ut i formiddag. Dumt, for det var så fint, jeg gikk i skogen oppom oss. Skog og skog..det er no en plass med litt trær...

    SvarSlett
  2. Halloi! Så fine bildene av dem blei. Det var skikkelig fart i Balder i går, det var morsomt- tror muligens Haley hadde det ganske artig også ;p bare kanskje :p
    Ska holde meg oppdatert her ja ;) Har lagt deg til i linke-lista på sida mi!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails