tirsdag 6. januar 2009

For en dag!! Hvis du ikke MÅ ut å kjøre i dag så anbefaler jeg at du lar bilen stå! Jeg brukte 1 time og 30 minutter hjem fra jobb i dag og da jeg endelig kom hjem greide jeg å kjøre meg fast...argh!! Var ikke veldig blid da nei... jeg er ikke utstyrt med tolmodighet i trafikken, men i dag følte jeg med som ei "sinke" eller en haittkaill om du vil. Etter en times tur i snøfauka så bares det rett hjem. Hadde tenkt å ta med kamra, men kunne nesten ikke utsette det for trøndersk vinter i dag. Så det ble bare et par bilder av go`guten i som holder på å sovne sittende halvveis i sofaen :-)
 Der har han fått med seg resten av kroppen også :-)

2 kommentarer:

  1. Huff ja, tenkte meg på Boxertreff men holder meg hjemme. Vært på tur istede..Kamera bør holde seg inne i slikt vær...det tåler ikke fukt. Vi må få til tur en dag ja..Selv om jeg ser for meg det som en svett tur...

    SvarSlett
  2. åhhh favorittgutten te tante muz! fin gutt:) det va helt fysj å kjør hjem i dag, enda den lille turen æ hadd, segla avgårde..

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails