fredag 30. januar 2009

Utfording mottatt - Valpebildet

Jeg fikk en utrordring av om å legge ut et valpebilde av Balder av MajorogMeg. Jeg greier jo ikke å bare legge ut et bilde, så det lurte med seg to til.
her er han ikke gamle karen gitt
På disse bildene er han litt eldre, tror de er tatt med en eller to ukers mellomrom. Han begynner å ligne på seg selv på det siste bildet.. der ser jeg at det er Balder. Da han kom til meg 2,5 måned gammel var han 22 kilo og nådde med til knærene. En gd`vokser jammen fort
Jeg sender denne utfordringen videre til LIVET PÅ LANDET

5 kommentarer:

  1. Så utrolig søte bilder. 22 kg er vel ingen ting for en gd gutt som skal bli stor og flott...

    SvarSlett
  2. Jeg vil så indelig være med, lenge siden sist, men så var det dette huset i børsa da.... Vi prøver jo som sakt å bli ferdig til babyen melder sin annkomst.
    Lover jeg skal prøve å få til å bli med en tur en dag nå snart. Trenger litt påfyll av GD i live mitt...

    Kos dere i granåsen og ta med deg kameratet da så jeg kan få kose meg med noen gd bilder.

    Klem Beate

    SvarSlett
  3. Blogglista mi oppdaterer seg ikke..grrr. Ikke sett at du har lagt inn disse nydelige bildene. Liten og søt ja...tross sin størrelse.
    Ja, de vokser raskt, må sørge for å nyte de mens de er snusk.
    Men må at nå nyter jeg å ha fått en roligere hund i huset.

    SvarSlett
  4. Jeg må ha hatt samme problem som Majorogmeg....hat ikke sett denne jeg.
    For en koseklump!! Store hunder vokser enormt fort ja...det er det samme med Irske Ulvehunder.
    Utfordringen antatt.....det kommer bilde når jeg får tid.

    SvarSlett
  5. Åhhh helledussen sååå nydelig han var som valp!! :-D 22 kg som 2,5 månder valp ja, da blir Odin bare smågutten i forhold, å han er jo stor for rasen sin!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails