fredag 30. januar 2009

Kom mai du skjønne milde...

Tror dere jaggu ikke at jeg klarte å klippe ene kloa til Balder litt for langt inn. Kan ikke huske sist det skjedde, måtte kanskje være i fjor vinter for det var iallefall blospor i sneen -og jeg måtte gå med fille i fellesgangen og tørke bloddråper, jaja. Jeg klipper klør hver uke så jeg burda da ha lært. Det blir en rolig fredagskveld, skal på jobb igjen i morgen tidlig :-( I mangel på dagsferska bilder har jeg lekt meg litt med noen jeg har tatt tidligere. Jeg gleder med til våren og det er lenge lyst....Kom fort VÅR!!
Her hadde jeg rigget meg opp med stativ og greier pga av lang lukkertid
På dette bildet har jeg bare lekt meg litt med farger
Håper alle får ei super helg! Vi blogges

5 kommentarer:

  1. Mai kommer...men om en stund. Nydelige bilder. Har også testet ut Major på flytebrygge. Det gjør han seg ingenting av..labber avgårde som om det var på veien. Der er han utrolig sikker. Han har forresten vært så mye roligere de 2 siste dagene..holder han på å bli voksen?? Det er lov og ha et håp.. Ha ei flott helg, ja vi blogges.

    SvarSlett
  2. ......"når jeg blir flink".....var det en som skrev i bloggen min. Du ER flink till å ta bilder! Nydelige er de! Tærne til Balder var jo en hit.......mere bilder takk..:-)
    Ha en koselig helg/Bente

    SvarSlett
  3. Stilig pote-bilde. Feil-klipping av klør skjer nå og da. Men fy som det blør.
    Ha ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  4. Såå utrolig stilig potebilder....så kult at han spriker med tærne når han går på brygger:-D

    Håper dere hadde en flott helg:-D

    SvarSlett
  5. Du har en liten oppgave/utfordring å hente inne hos meg :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails