mandag 19. januar 2009

Denne søndagen, som så mange andre søndager tok vi turen til morsan og farsan for å spise søndagsmiddag. Det er ikke lange biten å gå, kanskje et kvarter. Jeg tok selvsagt med meg min kjære Nikon, hehe....man vet jo aldr om man treffer på et "blinkskudd. Etter middagen møtte vi Lindis og Tassen og ruslet en tur på Skansen.
Litt av utsikten fra svingen rett nedenfor der mine foreldre bor
Jippi! "bestefar" har fyrt opp i ovnen.... ble ikke noe sitting i fanget da nei, ligger konstant  foran ovnen.
Gutta kuler`n i varmen. Viktor liker også å ligge foran ovnen, men har vett til å flytte seg når det blir for varmt. Det skal vel også nevnes at han har litt mere pels enn Baltus
Som seg hør og bør vanker det en liten go`bit når vi er på de traktene - og gutta venter tolmodig.

6 kommentarer:

  1. Major sku ha vært med dæ. Han har kjedelige daga. Æ har mala i hele dag. Og no e æ streng te`n. Han passe itj sammen med hvitmaling. Har starta på 4.strøket. Anbefale ingen og ha store prosjekt med glans 80. Den e fin men dekke dårlig. Pjoff...lufta gikk ut av mæ..

    SvarSlett
  2. Nydelige gutter det der! Å det er så morsomt å "lese trøndersk" det er nesten så jeg kan høre det. Moren min er trønder å jeg tilbragte store deler av min barndoms sommerferier der oppe. Elsker dialekten! Koselig!
    Ha en toppenkveld/Bente

    SvarSlett
  3. Ja, noen skal ligge oppå ovnen:) Fatter ikke at de holder ut. Jazzmann er likedan, ligger og peser men ikke søren om han flytter seg.

    SvarSlett
  4. Holder med Balder gutten jeg.. Jeg også synes det er best å holde meg foran ovnen når jeg har tent opp....
    Ingen ting er beedre etter å ha vært ut enn å komme inn å varme seg foran oven...

    SvarSlett
  5. Hahaha drøøøy sikling!

    SvarSlett
  6. Åhhh så nydelige gutter som elsker varmen:-D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails