fredag 2. januar 2009

Snart helg

Ooo, nå er det snart helg... jeg jobber til klokken 18.oo i i dag, men har heldigvis fri i helgen. Planen er å få til en skikkelig fin tur i bymarka enten på lørdag eller søndag - og kanskje ta noen bra bilder :-) Jeg tror jeg har gjort et eller annet rart på kamera for bildene blir av ymse kvalitet, hm...og det har ingenting med at fotografen ikke har lært seg noe om kamera enda, NOPE! Gleder med til jeg skal på kurs. Skal opp til morsan og farsan etter jobb for å hente Balder så jeg skal teste kamera litt når jeg går dit....lettere uten hund.

1 kommentar:

  1. Du har kanskje gjort noe med innstillingene? Ikke vet jeg..Vi snør inn snart..Kuling har vi å. Skal ned til sjøen nå, med hodelykt. Snuspisen er mye bedre, smiler stort sett. God helg!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails