tirsdag 13. januar 2009

Daff tirsdag

I dag har jeg vært daff! Typisk tirsdag.
Tusla en tur med Balder etter jobb og var innom butikken og kjøpte is til oss. Da kosa han seg gitt - det er visst det beste i hele verden.
bildene er tatt med mobilkamra
I kveld så ruslet vi en tur på løkka og i Ilaparken. Balder var løs nesten hele tiden så han fikk strekt ut beina litt Får prøve å ta meg sammen litt i morgen slik at vi kommer oss på en ordentelig tur i rett tid. Nå ligger vi i sofaen og spiser ostepop, hehe! Hvilket liv!!

2 kommentarer:

  1. Herlig...man skal bare kose seg en gang i blant..og være lat. Godt det. Men ikke alltid... MAjor har leita etter godbiter hjemme i kveld, totalt utslitt.

    SvarSlett
  2. Ostepop-livet er jo utrolig deilig da....

    Hvis jeg er i byen på torsdag så blir jeg gjerne med på tur. Litt usikker på om vi skal til børsa eller ikke. Tror vi skal utover men det er ikke sikkert jeg må være med heheh... Torsdagen dere tenkte å gå tur?

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails