torsdag 29. januar 2009

Valpetitting

I går etter jobb var jeg med og så på et kull med Silky terreire som er litt over 4 uker. Tanta mi har lenge snakket om at hun ville ha hund og før jul så bestemte hun seg endelig for at hun ville ha en. Hun ville ha en tøff liten en som ikke var alt for turbo, valget falt på en Silky. Herrefred de var nydelige... hadde lyst til å smugle med meg en i lomma, men hadde nok blitt "ferska" da det var bare 4 valper. De var supertøffe og ikke redde i det hele tatt, hele stuegolvet var fullt av små, mørke bevegelig klumper som ville utforske verden!! Kjærlighet ved første blikk. Tanta mi og en av valpene Her er resten av gjengen. Jeg synes han til venstre var kul. Kraftig liten plugg :-) (den var den jeg ville putte i lomma) "slipp meg ut"!! Det blir jo fort litt mye for en liten krabat og de la seg i kurven sin, men var ikke noe kult at vi stengte igjen "galen" Sjekk den stilen da... sitter på rompa sukk..søt ja, er ikke bra å dra på valpetitting Her er en voksen utgave (ikke mora, men ligner veldig). Mulig valpene blir mørkere da faren er det, men det får tiden vise

4 kommentarer:

  1. Å hælledussan..der er farlig å dra på valpetitting. Skjønner godt du vurderte smugling ;-) Foreldrene mine har hatt Silky, hun var så utrolig hissig at jeg ikke har sett maken. Tror det er viktig med sosialisering på disse små hissige terrierene.

    SvarSlett
  2. Søte små nøster ja. Hadde fått plass i lomma di den :) Ser for meg dere 3 på luftetur.....
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Sjelden bra og titte på valper.....det er ofte det blir med noe hjem da...;-)
    Det er jo mange med store hunder som har noe smått også....for kontrastens del.....ser jo litt artig ut da.......
    Ha en fin fredag/Bente

    SvarSlett
  4. Åhhh helledussen såå nydelige:-D det er livsfarlig å reise på valpetitting!! Man får så lyst til å ta med seg en hjem:-D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails