tirsdag 10. februar 2009

I`m back...igjen

klikk på bildene
Jeg tror nok bare jeg må innse at bloggen min ikke blir noe kul...ikke får jeg store bilder, ikke får jeg stilig banner og ikke får jeg gjort andre endringer enn bare å laste opp små bilder og skrive en ussel tekst....hrmf ## Nå har jeg prøvd alt, jeg har til og med klart å rote vekk noe av det jeg har fått til. Jeg tror nok det er for at jeg har mac og denne bloggen er ganske windows basert - til min store forargelse, hærlighet hvor jeg har prøvd. Det er derfor jeg ikke har blogget i det siste, er egentelig ganske sur, go`gammeldags sur!!. Føler meg sikkelig barnslig...."æ å vill ha kul blogg"-"koffer kan itj æ gjør sånn" osv... ordentlig drittunge, hehe (ler ikke inni meg)
Selma og Balder           
Ellers så har vi det bra :-) Har gått lange fine turer i marka der hundene har løpt løs. Passer på å gå der ingen andre går og etter mørkets frembrudd. Ellers så er det ikke så mye nytt, utenom blogg`magesår...jo, begynner å bli litt forkjølet, men gidder ikke syte mer nå. En ting om gangen, kan syte om det senere. Yohoo, hei hvor det går! Det er ikke så ille da, jeg må le av meg selv (inni også) 

4 kommentarer:

  1. good to see you..og bloggen din er fin!!! Hvis man klikker på bildene, blir de jo store og fine. "syng med den stemmen du har" altså blogg med den bloggen du har!! Flott GD bilder. Vi har vært på boxertreff i kulden!

    SvarSlett
  2. Huff da.....syns bloggen din er fin jeg :-)

    De der to hadde det i hvert fall artig :-) Uttrykket til Balder er jo prisverd mitt i leken :-)
    Ha det bra/Bente

    SvarSlett
  3. Kan kjenne meg igjen, den frustrasjonen over å ikke få det til som man vil :)
    Men jeg synes bloggen din er fin jeg!!
    Flotte bilder.
    Keep up the good work;)

    SvarSlett
  4. åhh så herlige bilder:-D og syntes bloggen din er fin jeg:-D klarer heller ikke fikse masse ting på bloggen min!!;-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails