lørdag 21. februar 2009

Jeg har fått min første award!! Hurra

Tusen takk til MajorogMeg for award. Det varmer et lite trønderhjerte. Jeg ble kjempeglad. TakkTakkTakk` Guri
Her er teksten som følger award`n:
Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom ,tid og forhold. Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til seks bloggere, som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.
Jeg sender denne videre til til disse bloggvennen mine - og det var ingen tøff avgjørelse.
Vel fortjent folkens LIVET PÅ LANDET - BB-BoxerBlogg - Beate
I dag skal Balder og jeg hilse på valpen til tanta mi etter jobb. Hun hentet den i går og hun har allerede slått seg til rette.. sovet i hele natt og ikke noe mas. Helt utrolig... jeg gleder meg til å treffe henne, lille Sita, Zita eller Cita (vet ikke hvordan det skrives) Det plager meg litt at kamera ikke er helt bra, men får ta noen bilder med mobilen.

2 kommentarer:

  1. Velfortjent Award.
    Hælledussan kor søt... Du må få fixa kamera ja. Gubben har vært og lånt seg linser!! Han er knapt mulig å oppnå kontakt med.
    Nå skal jeg ut med Major`n.
    Klem fra Major&Mossan

    SvarSlett
  2. Gratulerer...og tusen takk! Tar imot den litt senere om det er greit? Orker ikke akkurat nå.
    Klem!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails