onsdag 18. februar 2009

Siden sist.. (intet nytt under solen)

Endelig kommet meg etter bursdag på lørdag`puh....neida, det var ikke så voldsomt. Men det var moro. Formen var fin på søndag og Balder og jeg gikk en lang tur i det deilige vinterværet. Han var litt "slapp" i magen, mulig det var litt snikfóring ute og gikk. Jeg er ikke hysterisk på at han ikke skal få annet enn hundemat -men, sjokkis, godteri og andre fyting er jeg streng på.
Mandagen jobbet jeg til klokken 18.00 og da er det jo nesten leggetid når jeg er ferdig med tur og mat. Morsan hentet Balder da jeg var på jobb og kom nedover med han i 19.30-tiden så gikk vi tur. Han hadde det visst travelt med å komme hjem for morsan hun visst etter som en tørk, hehe. Han går som regel fint i båndet, men da skulle han hjem til mor.. "kom lille venn - kom"
I går dro jeg opp til morsan og farsan etter jobb. Spiste middag og så dro morsan og jeg på City Syd mens "bestefar" var barnpi`. Jeg er ikke noe glad i kjøpesenter, men skulle så absolutt hatt et par sko. Bortkasta tid...fant ikke en dritt, hrmf. Jeg som likte å gå og snoke tidligere får helt nella, dårlig luft, varmt og ekkelt - og når man ikke finner noe i tillegg så blir man bare trøtt og litt lei- veldig lei. Mye bedre å rusle en tur i byen så man slipper kjøpesenterklima.. jeg er helt ferdig når jeg kommer hjem. Det hjalp ikke på at jeg hadde 25 kilo vom og hundemat som jeg måtte dele opp da jeg kom hjem -det er griserier det, yack!! (tenkte å ta bildet av kaoset, men ville ikke ta i noe som helst med æsj på hendene og under neglene - burde gått igjennom en høytrykkspyler etterpå). Vom`en har jeg hatt i bilen siden fredagen, siden det har vært så kaldt så har den ikke tinet.
"Lenge leve latskapen"
Dagen i dag har vært av den normale sorten. Gikk på tur rett etter jobb. Skulle møte morsan og Viktor på Nidarøhallen etterhvert og på veien traff vi Carolie og Haley. Jeg hadde tenkt å gå tur før jeg møtte morsan & co (hun er litt tung i pusten og klarer ikke holde følge med oss) så Balder hadde på sele og jeg magebelte slik at han fikk jobbet litt...jobber jeg også - med å holde igjen. Jeg er rak i ryggen, men hele kroppen er lent bakover. Vi plukket med oss Caroline og Haley og gikk/løp en tur før vi møtte resten og hunden fikk løpe fritt å leke. Siden det har regnet i dag er snøen tung å løpe i så de 4-beinte fikk kjørt seg :-)
Håper alle får en fin kveld. Vil ønske go` bedring til litjklumpen til Guri og tante Muza..

5 kommentarer:

  1. Flott innlegg Ra-Balder!! Fikk akkurat ut mitt siste jeg også. Du tar fine bilder:)
    Nå kommer blankisen igjen..brodder here I come.
    Bra du har Morsan og spise middag til..skal se hva jeg kan be deg hjem på en dag...
    Vi preikes!!
    klem fra Major&Mossan

    SvarSlett
  2. Bursdagsselskap kan være tøffe de :) Men moro er det.
    Må si meg enig ang kjøpesenter, det er ikke gøy. Fatter ikke de som kan tråkke der flere timer hver eneste dag. Nei, jeg shopper bare når jeg MÅ. Skogen er tingen, gratis er det og.
    Jazzmann har ikke vist tegn til agressivitet mot andre hannhunder. Sikkert gått bra det. Vi vil gjerne ha selskap på våre turer :)

    SvarSlett
  3. Enig med deg......men iblant kan det være gøy....i dag skal vi en tur til et stort senter her nede.....et sånt som folk reiser til fra hele sverige. Det går jo an når det er to ganger om året :-) Om det nå blir av....akkurat nå snør det over ett tynt islag som ligger siden i går....og det er jeg som kjører leiebussen...så vi får se ;-)
    Fine Balder-bilder.

    SvarSlett
  4. Begynte nesten å lurte på om du hadde gått under etter lørdagen... hehe...

    Nå må jeg tilbake til strikkingen og skiskyter miks stafett....

    SvarSlett
  5. Har noe til deg inne hos meg :-) Vel fortjent!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails